رد پای بهار

برای پسر پسر پسرا!

1393/8/28 0:02
نویسنده : مامان
91 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم ! امروز پنج ماهت تموم شد و فردا اولین روز از شش ماهگی رو به لطف خدای خوبمون تجربه میکنی !

 

الان که دست به تبلت شدم و مینویسم برای زیبایی های وصف نشدنی ات' دقایقی تا فرداست! 

فردا که روشنی آفتاب رویت را روشن میکند و تو با لبخندی به زیبایی مهتاب چشمانم را نوازش میکنی!

گل زندگی من و بابا خیلی دوستت داریم!

هر صبح با گل لبخندت شکوفا میشوم برای مراقبت از روح و روان و جسم لطیفت پسر زیبایم!

و اکنون همان فرداییست که در انتظارش بودم !گذراندن پنج ماه از عمر زیبایت و شروع ماهی دیگر برای زندگی 'رشد ' بالیدن  و به خدا رسیدن!

 امروز یه کار با مزه کردی که شیرینیش تو ذهنم مونده و میمونه! امروز شما داشتین نانا میخوردین و چشماتون سنگین شده بود' ناگهان برا گوشی من پیام اومد ' من یواش گوشیمو برداشتم تا پیامم رو بخونم !

دیدم شما خوابی خیلی آهسته گوشیمو برداشتم و داشتم نگاه میکردم !یهو در حین خوندن یه نیم نگاه بهت انداختم که ببینم خوابی

? دیدم هماهنگ با من داری گوشی رو نگاه میکنی !

منم انقد کارت برمشیرین اومد یه بوس محکت کردمو تو کلی بعدش گریه کردی ! حقت بود چون خیلی شیرینی نفس مامان! :-) شبت بخیر  دوستدارت من و بابا!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)